Pages

Tuesday, October 12, 2010

I hate Edward Cullen



~ My Edward Culllen sucks !!!! meroyan tak tentu pasal … entah apa2 la .. kon hengat ko tu bagoooss sgt .. ko hengat aku ni terhegeh2 nak kat ko sangat !!! .. tolonglah cermin diri tu sket !!! ..entahlah tak tau nak kata apa …

~ Hati manusia sukar ditafsirkan dengan kata2 … siapa sangka manusia yang aku sangka sebaik itu tiba boleh meletop cam gunung berapi terpendam .. itulah dun judge book by it cover …

~ serta merta hati aku yg baru bermula menguntum kelopak terus layu tanpa sempat mekar …. Hampeh !!! .. tak pahamlah hati manusia ni … satu masa dia OK .. satu sisi plak KO … patotla smpi sekarang membujang rupa-rupanya ada penyakit giler meroyan !!! …

~ napelah nak bersikap sedemikian, terus terang kan elok cam aku ni …. kalau suka katakan Yes .. kalau tidak No saje … then everyone can move on with their live … kan elok cam tu dari ko dok sibuk melayan konon takut nak melukakan … bila dah terjadi cam nie, bukan setakat ko je terluka tapi org lain pun kena tempias jugak … dan akhirannya ko dan aku putus kawan !!! …

~ tak rasa apa pun bila kehilangan ko, nak wat camner dah begitu takdirnya .. aku redha jek … menyesal ??!! .. tak sekelumit pun, cuma rasa terkilan apsal ler ko leh meroyan sampai camni sekali eh … musykil aku !!! …

~ nasihat aku pada ko, berubahlah, kita bukan semakin menurun usia malah setiap saat dan ketika sentiasa bertambah, entah bila ajal akan menjemput, jika sekarang ko tak sedar bila lagi ??!! aku doakan yag terbaik untuk kehidupan ko, semuga satu hari nanti Allah akan bukakan pintu hati ko untuk seseorang yang benar-benar bersesuaian dengan jiwa n diri ko … tika saat itu sampai aku tumpang gembira ..

~ semoga juga ko di kurniai anak-anak yang soleh dan solehah untuk mendoakan syurga buatmu kelak … Amin ..

No comments:

Post a Comment