Pages

Wednesday, January 12, 2011

My ‘hi-tea’ ~ English style …. ahakz …

~ celebrate tahun baru English style … hahhahaha .. tak de la … masuk 01.01.2011 ituhari, my fwen ajak ler aku g umah dia saje2.. actually aku nak g umah sejak raya posa hingga ke raya aji last year tapi tak kesampaian … so bila ada kesempatan gini …
~ apa lagi aku merempit ler ke umah dia … deko2 kat umah dia semua English style .. dia pun mmg stylo-milo Engllish punya citarasa dari dresses hingga ler ke umah kooooo … mmg salute abis kat dia … tapi sayangnya aku tak dapat ler amik gambo deko2 umah dia sbb laki dia ada kooo ….

~ laki dia mmg ok tapi karang kalo aku snap gitu gini … laki dia kata apa plak .. jakun ke hape kawan ko cayang oooiii … malu aku weih … !!! …


~ jadi aku cum dapat snap masa minum ptg kami jek .. sbb masa tu laki dia kat ruang tamu … hik .. hik …hik …

No comments:

Post a Comment