Pages

Wednesday, January 12, 2011

Tahun baru dengan hati sayu …

~ diam tak diam dah masuk tahun baru rupanya, bila dah tahun baru ni pasti semua orang terutamanya makbapak … risaukan persekolahan anak-anak, termasuklah aku … oleh kerana aku ni single mom .. so aku risau sengsorang la yek …. Hahahhahaha …

~ dari bulan 10 lagik aku dah mula stress .. mana nak mengorek duit nak beli kain, baju, beg, kasut n tudung sekolah derang, bukan sorang eh .. dua tau .. nak mengharapkan my ex … sejak separate smpi sekarang ghaib entah ke mana .… ada aku kesah ….


~ walau ada simpanan sedikit, tapi masih belum mencukupi nak cover semua costing dari kain baju segala hingga ke yuran n buku … mmg agak serabut fikiran aku ni … tapi aku sentiasa ingat Allah tidak akan menguji aku jika DIA tahu aku tak mampu atasinya … dan Alhamdulillah .. semuanya berjalan dengan lancar sehingga hari pendaftaran sekolah …




~ lihat wajah2 ceria anak2 aku ni … terima kasih Abah .. kerana banyak menolong akak … aku bersyukur Ya Allah kerana mengurniakan aku seorang Abah yg begitu mulia dan sepasang anak2 yg amat2 mengerti kesusahpayahan ibu mereka ….

No comments:

Post a Comment