Pages

Wednesday, January 12, 2011

Walking in the rain …

~ sekarang ni musim tengkujuh la … asik ujan jek .. walau kat JB ni ujannya yg lama cuma sehari semalam … tapi lebat yg amat … takut pulak di buatnya .. sbb couple of my fren dok kat kaw banjir tu … bila ujan lebat lain macam jek aku mesti sms dia .. .. tapi so far dia kata OK .. lega la bila dengo camtu …

~ walau aku tau klu betol2 la berlaku banjir – minta dijauhkan la ye … aku memang tak leh nak tolong sbb aku jauh … tapi at least aku leh bagi moral support kat dia … dan sekurang2nya dia tau yg aku ada everytime she needs me …

~ then bila ujan2 gini nak jemput anak balik school pun susah gak … terpaksalah berpayung tgu kat luar pagar sekolah … klu ujan sesaja OK lagik … klu ujan serta ngan angin .. paying pon tak guna gak … kebasahan jugak akhirnya …. Huhuhuhuu …

No comments:

Post a Comment