Pages

Wednesday, November 10, 2010

Al-kisah rambutz ….



~ aku ni ada satu peel yak mana .. kalo ada boifren the 1st thing yg aku wat ialah masa awal perkenalan n konfem jadik boifren aku mesti nak potong rambut aku .. pastu masa kitaorg kawan tu aku bior rambut panjang …. Kiranya nengok tahap mana rambut aku panjang kira sekukuh itu ler perkembangan perhubungan kami … yek..yek jek …

~ n bila kitaorg putuskan hubungan .. does not matter whether aku yg putuskan or dia …. Pastu aku pakat2 potong rambut lagik!!! …. Bagi aku bila dah potong rambut tu segalanya tamat selesai !!! … segala-galanya aku buang sama seperti rambut yg aku potong tu .. aku tak akan pandang ke belakang lagik …. Pastu aku kumpul2 rambut tu dan tanam kat belakang umah …

~ sama jugak ngan kisah cinta aku yg tak kesampaian ni .. pun aku tanam gak tapi idak ler kat belakang umah tapi kat longkang … dah peel dia cam longkang .. so ke longkang ler ko nyer memori tuh …. Hik hik hik hik ….

~ bila dah rambut pendek ni .. rasa ringan plak kepala aku ni .. rambut pun x ler rasa sentak … kalo tak asik berikat jek rambut 8jam sehari … rasa cam sengal plak ek .. dah tau rensa berambut panjang potong jek ler … yg ko nak nunggu smpi putus cinta tu apa ke haei nya nox …. ???!! …. abih dah gini peel nya … masa tu tak rasa nak potong rambut … bila dah kembali solo … rasa cam kepala ni berat sesgt ler …. rambut ni rasa cam semak plak … kira segala-galanya masih aku terasa ler …. !!!! hu ..hu ..hhuuuuu …

~ sekarang ni rambut aku kat paras tengkuk udah … bukan potong kat kedai pong .. potong sendirik kat bilik mandi !! .. pagi2 buta tadi …. mmmuuuaaahhhhh …. aku kan kedekut nox … tak de maknanya aku nak g kedai n bayo belas2 hengget nak bagi pale aku cantik …. potong sirik lagi jimat … lagipun aku bukan nak ubah style rambut aku pong .. cuma nak potong bagi pendek jek ….

~ esok lusa panjang semula la rambut aku ni … sekarang dah stat simpan duit sket .. nak rebonding plakz … hehhehhe …. Masa tu ler baru soh amoi kedai rambut stylekan rambut aku nih … ngeh ..ngeh ..ngeh …. !!! .. kena pandai planz …. lor … ngan bajet yg ciput ni … ada menda2 yg lebih penting dari nak 2-3kali memotong n menstyle rambut kat salon k …

~ so .. cik kak-cik kak cayang .. Bib, Poji n CiKeen … semalam ptg adalah kali terakhir korang nengok aku berambut panjang pasni … kalo jumpa mesti muka aku dah lain sket .. mungkin bertambah shantek … oooopppppssss .. 'terover memuji diri sendirik plakz ' …. Hhahahahahhaa … or bertambah ayu …. Huhuhuhuuhuuu ….

No comments:

Post a Comment