Pages

Tuesday, November 30, 2010

Donut Big Apple ….

~ dolu2 mmg suka sgt kat dunkin donut sbb aku rasa x dek donut lain ler yg mampu tandingi dunkin donuts nih .. tapi Big Apple donut ni mmg lebih mantap dari dunkin donut sbb lebih gebu n lembut … pastu perisa2 dia sungguh2 mables … ikutkan rasa hati mmg nak makan setiap hari donut2 kat Big Apple tapi apakan daya .. rega dia tak mampu untuk aku membeli setip hari – RM12.50 = 6keping … means that RM2.08 sekeping …

~ so aku wat janji ngan anak2 aku utk masukan donut Big Apple dlm bajet bulanan aku … means that at least once a month kami akan gi makan donut Big Apple … hehehehehe …

~ yg paling aku berkenan ialah perisa durian .. mmg berkenan abis … rasa durian dia mmg superb !! … mmg tak cukup makan satu jek … tapi terpaksalah tahan nafsu smpi gaji bulan depan … bajet ooo bajet …

~ yg kedua berkenan ialan perisa keju .. Big Apple tabor kepingan keju halus2 as a toppings .. pun fullamak … mmg2 meruntun jiwa … !!! next month mesti nak beli dua perisa ni jugak …

~ pastu anak sulung aku pilih yg toppings cokelat dua-dua, dia mmg pecinta cokelat … pppeerrgghhh .. tengok dia makan cam lapar sesangat ler … alahai anak omak ni …




~ my 2nd doter plak .. pilih yg topping strawberry tu .. tapi dia tak makan abis pun .. sbb dia makan topping nya jek … mmg peel dia cam tu ler … bukan pemakan sgt .. sbb itu badan kerempeng jek …. pastu yg tukang perabih omak dia … patutla badan omak dia makin bertambun …. !!!! alahai anak2 omak …

2 comments:

akuzle ayu said...

wah2! sama plaks kiter yer ada n3 psl BADAC neh... sy pon berhantu kalo ngan Duren-Duren tuh... ank sy plaks ske yg coklat... ciannyer dier kne tahan2 nk mkn donut... meh2 kita jmpa, sy bole blanja awk mkn...

Zhen An said...

zle .... ye la .. bukan senang life as single mom ni ... apatah lagi the ex- no help at all .. tu yang kena bajet2 tu ... hehehehe ... tak pe la belajar idup susah sket sekarang ... jadi once i bawa derang makan donut lagi .. derang akan appreciate n tak bazir2 makan ....

Post a Comment