Pages

Monday, November 29, 2010

My kasut pink ….


~ sandal warna pink ni … masa nampak kat kedai tu .. mmg berkenan giler … mula2 cam tak de saiz .. pastu cari punya cari jumpa just the rite size .. suker nya … walau reganya teramat murah … tapi selesa betul memakainya … dan design dia pun tak de ler nampak cam pasar malam punya kasut …. Hehehhehe

~ tapi bila dah bawa balik .. kaler cam 'over' plak … so aku letak jek dalam beg, tak tengok2 langsung pun .. rasa terkilan .. apsal ler beli kaler pink ni .. cam kureng sesuai gitu nak pakai ngan baju kaler lain2 …. but malam ari tu masa g umah kawan wat makan-makan .. so aku pakai ler kasut ni .. sbb kasut yg biasa aku pakai tu rasa cam dah ketat plak … so aku belasah pakai sandal pink ni ngan suar jeans biru n tshirt itam …

~ eh .. waktu berjalan2 tu rasa selesa betul … size dia mmg kena betul ngan kaki aku .. pastu platform dia ringan … dan tak nampak ganjal walau baju n suar tak match kaler ngan kasut … so aku lenjan jek la … huhuhuhuuu … so mmg berbaloi …. Masa beli tu aku ada tanya adik tu .. agak2 leh tahan brapa lama klu setiap hari dok lenjan cam nak rak … dia kata dlm sebulan tahan ler … tapi klu setakat pi balik ofis naik keta n sometime g soping or nonton wayang .. jangkahayat dia lebih lama …

~ but tapak dia mmg jenis tak bagus … dah hampir terhakis dah .. so mesti kena tampal sudah .. kalo tak mesti tak tahan lama …. Whatever it is mmg best bargain … !!! … kepada yg jenis berpendapatan sederhana cam aku ni n kena bajet2 untuk soping kasut n baju … korang mesti la pandai2 cari rega yg murah tapi in tip top kondisi …

~ baju plak, biar murah tapi bila ko pakai mesti nampak cam mahal .. kena pandai mix n match k … cam kasut pink aku ni ha … sekilas pandang mesti paling bangsat pun korang ingat rega dia dlm RM19.99 ke atas kan? … tapi sebenarnya rega dia cuma RM15.00 … so kalo kasut tu cepat rosak pun .. tak ler rasa terkilan sgt sbb rega dia mmg murah …

~ dan yg paling penting jaga berat badan ler … klu beli baju saiz kecik kan lebih murah dari saiz besor .. pastu melambak2 kat mana2 … oleh itu sekarang ni aku sedang giat nak mengecikan lagi tubuh badan aku yg dah naik montel sbb asik melantak tak hengat dari raya posa smpi la ni … padan muka aku …

No comments:

Post a Comment