Pages

Tuesday, April 6, 2010

Biarkan ia pergi.....



Betapa aku lemah di sini...melihat cinta itu pergi ~ Pusara di Lebuhraya by Ekamatra....

Cinta.... mudah benar ia datang dan pegi... datang macam ribut dan pergi seperti taufan!!! ... jika dahulu apa bila putus cinta aku sering menilai keburukan diri sendiri, menyalahi diri kerana membiar cinta pergi... namun sekarang aku lebih matang menilai mana intan dan kaca... akulah intan dan cinta itu kaca... dah tak ada jodoh nak buat bagaimana???!! .. walau aku menangis air mata darah sekalipun.. cinta tetap tak akan kembali...

Walau hati tetap jua hiba... dan air mata tetap jua mengalir, minda masih mampu menangani situasi tidak seperti dulu hati lebih menerajui emosi dan diri menjadi 'mabuk'... jiwa pula kosong !!! .. aku tak mahu ulang kesilapan cinta masa lampau aku...

Benar apa yang BFF aku kata jangan give 100%... keep some for ur self... and lucky i followed her advice and now.. of course i felt the heart break but still can stay focus to move on... there's always someone outhere for me... maybe not him.. definitely not him!!!! ...

But better still if i have someone beside me who will borrow me his shoulder to cry on.... because this tears of mine will come falling any minute now... I tried to keep it inside since last nite... i dun think i can hold on any longer.... although i tried all i might to stay compose... but still this heart of mine hurt really bad and made my old love scar open up and bleed....

No comments:

Post a Comment